dijous, 10 de febrer del 2022

Primer dia d’escalada en roca



       
     

El passat mes de setembre vaig tenir la oportunitat de estrenar-me en la escalada en roca, va ser a Sant Llorenç de Montgai, concretament a la via Original de l'Esperó Sud, una via amb una dificultat de V.
                                   
                                       




La veritat es que ha sigut una experiència molt gratificant, amb la sensació que estic molt fluix tot i que he tingut la sensació de saber col·locar-me millor a la roca.
Vam sortir ben d'hora de casa, per estar a una hora decent i que ens dones temps a tornar a pujar que la feina a la tarda no hi podíem fallar.
A les 9 estàvem al peu de la pared, vam agafar el material i ens vam posar el peus de gat.


       


Els primers metres semblen fàcils i mentre estic atent a les indicacions dels meu amic Xavi que es el mestre que ens portarà fins el cim, admiro el paisatge espectacular del lloc on ens trobem.
El Xavi va de primer i jo com soc el menys experimentat vaig tot just despres i darrera per si faig figa o per a qualsevol imprevist està el compi d'aventura Samso, que m'ha demostrat que esta com un toro.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada