dissabte, 31 d’agost del 2013

pujada al cim Casamanya


Un dels cims més bonics de Andorra i dels mes vistosos, que es troba a Ordino, es el cim del Casamanya, de 2740 metres.
Tenia moltes ganes de fer una excursioneta per aquestes contrades i sabia que el pic de Casamanya m'agradaria molt.
La pujada al pic es realitza per un camí molt marca que travessa des de el seu inici, al coll de Ordino, per un bosc de pins.



Just sortir del camí de sotabosc, veiem el gran ascens al pic que es fa en tres trams amb unes zones més planes entre cada rampa.
El camí no te cap dificultat i es puja recte quasi tota l'estona, nomes "zigzagueja" en els trams de més inclinació.
Es una pujada fàcil que la pot fer tothom sempre hi quan ens fem a la idea que son aproximadament unes 3 hores en pujar i baixar anant caminant molt suau.
Una vegada al cim, les vistes son expectaculars i podríem resseguir per altres itineraris, jo hem vaig estimar més baixar pel mateix lloc que havia pujat.





Al cim vaig repostar energia i vaig escriure al llibre de records, espero tornar a pujar aviat.



Jo vaig posar-li una miqueta d'emoció i vaig intentar pujar el més ràpid que vaig poguer i baixar corren en alguns trams.
una experiència molt divertida i un dia esplèndid en el qual vaig disfrutar moltíssim tot i acabar trinxat del genolls de la baixada.
Us deixo la ruta de wikiloc que podeu descarregar, on hi ha el track.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada