dilluns, 4 de febrer del 2013

objectiu: tornar a estar en forma

Doncs be...ja fa uns quants mesos, que per una raó o un altra no he pogut fer cap activitat física, ni córrer, ni bici, ni gimnàs...De fet, només he realitzat una que hem te esgotat, que es cuidar del meu peque.

Així que he decidit posar-me un objectiu que es realitzar alguna cursa popular de la zona per tal d'obligar-me a entrenar i a preparar-me físicament, per intentar aconseguir una de les meves fites, que serà completar "El Circuit Fer", ja sigui del 2013 o si no pot ser, el del 2014.

Tot i que no m'he engreixat durant aquestes festes, el meu físic em passa factura en el moment en que intento fer un esforç com el de jugar algun partidet de futbol sala, 
 
 i es aquí on noto que faig figa, i mira que m'esforço, però el fet de no tenir fons físic fa que al cap de cinc minuts, sembla que vagis a treure el fetge, així que haurem de començar algun tipus d'entrenament.

En principi la meva idea, es fer qualsevol activitat, almenys tres dies per setmana, amb l'únic objectiu de fer minbar el greix que es va acumulant a base de cervesses i de vida sedentaria, a la panxa i al fatidic flotador, que gairebe a tots ens acaba sortint en arriba a la trentena; a veure de totes maneres si el meu peque em deixa perque si no no avançarem res.

No se si podré públicar les meves rutes desde wikiloc, en el blog pero ho intentaré, perque m'agradaria que poguessiu gaudir de les sortides que faré...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada